fredag 1 februari 2013

Hille & Henke!

Min Indiske obiologiske bror heter alltså Henrik, har jag fått reda på.
Så jag kallar honom Henke såklart.
 
Vi har 2 saker gemensamt:
1. Vi gillar mer att leka än att äta hundmat.
2. Vi gillar att sno någons sko.
 


 
Det finns även 2 saker som skiljer oss tydligt åt:
 
1. Henke har betydligt  längre svans än jag. Hans "vita svansparti" växte sig längre än mitt.
2. Henke bor i varma Indien, närmare bestämt i Kovalam i Kerala.
Jag bor i kalla Sverige, närmare bestämt i Ängelholm i Skåne.
Dock bor vi bägge i sydvästra delen av vårat land.
 
 
Simma lugnt!
 
O&O
/H

4 kommentarer:

  1. Å Hille, jag hoppas att du får träffa Henke en dag. Han är en störtskön kille.

    SvaraRadera
  2. Hej Hille, Henke här. Vi har inte så stora faciliteter i Indien men du kan nå mig på mail.
    henrik.herrelos@hotmail.com

    Hör gärna av dig! Jag kan skicka lite bilder på mina kompisar där jag bor.

    :) H

    SvaraRadera
  3. Ah, ska genast testa! Får maila via mattes mejl då jag inte fått någon egen ännu. Jag är ju bara 5 månader och 3 veckor.

    SvaraRadera
  4. Spännande, jag väntar. Ha! Jag fyllde faktsikt 2 år den 12 januari, det betyder en del i hundår räknat. Du kommer fatta syrran när du blivit äldre.

    SvaraRadera